Torontský obchodní dům Yorkdale rozjel letos na svátky kampaň, která od svého vypuštění do světa ničí internet a dívčí srdce.

Vytvořili moderního Santa Clause, kterého ztvárnil bělovlasý model Paul Mason. Místo dobromyslného tlouštíka s pupkem naditým v červeném kabátku a nafouklými tvářemi se mezi obchody Yorkdale prochází vytáhlý muž s pěstěným bílým plnovousem a dokonalým citem pro módu. Což dokazuje řada designerských kousků, které v celé vánoční kampani propaguje – John Varvatos, Hugo Boss, Salvatore Ferragamo, Burberry nebo třeba také Holt Renfrew.
„Vždycky říkám, že jsem Santův mladší bratr – ten hubenější,“ směje se Paul, který už pro torontský Yorkdale pracuje druhým rokem.
Z tohoto Santy jsou všichni celí diví, zejména dámám se prý podlamují kolena. A každá si s ním chce vyfotit své selfie. Akorát děti, o těch se v souvislosti s tímhle ‚vytúněným‘ Santou vůbec nemluví – což je poněkud zvláštní, že?
A TADY můžete vyřešit zásadní vánoční otázku: Přijdete na rozdíl mezi panenkou a akční figurkou?