1. Mluva
Mluví zvláštní řečí, které rozumí pouze ostatní kolegové v marketingu. Lidé za dveřmi jejich kanceláře už bohužel rozumí pouze předložkám a spojkám.
2. Nejasná existence
Při jejich vzniku (nevíme, jestli se tato individua také rodí, jako lidé) je mozek naprogramován k jednomu cíli, který tato bytost ale nedokáže po celou svou existenci přesně definovat, stejně jako všechny své myšlenky.
Profimedia.cz
3. Tabulky v očích
Na vše okolo sebe, včetně obědů či sečení trávy pohlížejí optikou excelové tabulky. Jak? To nevíme, nejsme jako oni.
4. Ošklivost
Jedinci ženského vzezření (nevíme, jestli se jedná o ženy) to bohužel se svou vizáží nemohou dotáhnout jinam než do marketingu, i kdyby se sebevíce snažili.
5. Hloupost
Jedinci mužského vzezření (nevíme, jestli se jedná o muže) to zase nikam jinam než do marketingu nedotáhnou kvůli své inteligenci, tedy spíše jejímu nedostatku. I kdyby se sebevíce snažili.
6. Nesamostatnost
Bytosti z marketingu se o sebe v životě mimo práci neumí postarat. Jsou příliš navyklé na pomoc různých agentur a na příkazy od vedoucího, který jim říká, kdy mají co udělat.
7. Neschopnost vcítění
Marketingoví pracovníci se snaží zapadnout mezi normální lidi tím, že mezi nimi vyhledávají své potenciální partnery či partnerky. Díky absolutnímu nedostatku empatie, kterou se nenaučí na firemním školení, jsou ale odsouzeni žít v osamění nebo si hledat partnery mezi sebou. Poměrně často i stejného vzezření.
8. Rádoby zajímavost
Protože před svou neslavnou kariérou občas vystudují i vysokou školu (samozřejmě jednoduchou a soukromou), najdou zálibu v písmenech ING, která se jim objeví před jménem. Ta pak montují na vše, co se jim líbí, s pocitem, že u ostatních stoupnou v ceně. Jmenujme např. týmbilding, reporting, procesing, brejnstorming, brífing, mítyng a další.
9. Nesystematičnost
V práci je vidíte ráno jako první a večer jako poslední. Nikdy ale nic nestíhají a nikdo neví, co tam celou tu dobu vlastně dělají.
10. Osamělost
Nemají kamarády, protože všichni z nich mají jen legraci.