fb pixel
Vyhledávání

4 krvavé reklamy, které hlasitě křičí, že takhle to dál nejde

Ničení biotopů znamená i vraždění těch, kteří v nich žijí. Jak si to uvědomit lépe než radikálním řezem? 

Elsa K.
Elsa K. 3.1.2015, 17:30

    Magazín Sanctuary Asia, který funguje od roku 1981 a jehož cílem je podpora biologické rozmanitosti, udržitelného klimatu a zelené budoucnosti, si u indické reklamní agentury M&C Saatchi objednal reklamní kampaň, která na první pohled šokuje a na druhý v podstatě také. Developeři a dřevařští průmyslníci ale mají bohužel srdce "z diamantu", tvrdá a lačnící pouze po zisku. Těžko říct, jestli je do nich zvířata s uřezanými hlavami, které padají společně se stromy představujícími jejich domovy, alespoň škrábnou.     

1. Když jde o dřevo, jde spolu s ním i o veškerý život ve volné přírodě.

4 adeevee.com    

2. Zvířata se sama nemohou bránit.

3 adeevee.com    

3. Tyhle obrázky jsou všeříkající.

adeevee-com adeevee.com    

4. To jsou (někteří) lidé tak hloupí? Nebo tak krutí?

adeevee-com2 adeevee.com   Další kreativní nálož pro ty, kdo by ještě neměli dost: 43 reklam, které vás donutí přemýšlet, nebo snad 13 reklam, které vás chytnou za srdce, pak také 12 reklam z dob, kdy na sebe byli lidé hodní (i když přírodu huntovali masivně) a nakonec 43 reklam, které vám ukážou, kolik je ve světě svinstva.    
TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články