Andrej má motýle na triku
Nejvirálnějšího politického přeřeku poslední doby, kterým je bezesporu slovo motýle, si samozřejmě všimli i Babišovi marketingový poradci. Ti totiž hbitě zareagovali a nechali vytvořit merch po vzoru hlášky: „Sorry jako!“, která na politické scéně pro změnu rezonovala před pár lety. Ze slovenského motýle, které Andrej Babiš na konci května zahrnul do svého projevu v pražském Mánesu na výroční schůzi Česko-německé obchodní a průmyslové komory, se stal pojem, který je lepší přijmout a využít ve svůj prospěch, než se proti ohlasu vztekat a bojkotovat.
To je přesně ten důvod, proč se na Facebooku Andreje Babiše objevil v neděli večer jeho klasický dlouhý příspěvek, který zahrnoval i jeho fotografii, na které má triko s nápisem „Chceme motýle“ se smajlíkem a motýlkem, což se samozřejmě povedlo a během necelého dne tento příspěvek získal přes 10 tisíc lajků a skoro 5 tisíc komentářů. Příspěvek je klasicky enormě dlouhý a zahrnuje přes 50 odstavců s výčtem toho, co všechno se povedlo, na čem se maká, a proč jsme v Česku tak dobří a proč už je dávno líp. Zásadní otázkou je, jestli by stejně dobře nebylo i bez vlivu hnutí ANO ve vládě, a jestli se náhodou Andrej Babiš jen neveze na vlně hospodářského růstu. To se v jeho statusech nedozvíme.
Většina lidí si ten status stejně ani nepřečte, ale fotka je základ a funguje mnohem lépe. My si ho raději také nepřečteme, protože před nedávnem jsme se o to pokoušeli a napsali z toho report. Vzpomínáte na to, jak Andrej Babiš napsal nejdelší status v historii Facebooku? Ano, my také vzpomínáme.
Otázkou je, proč marketingoví poradci politických stran v Česku nejednají stejně pohotově jako ti od Babiše. Jsme svědky toho, že díky Facebooku lze i z Andreje Babiše, tedy muže, který neví ani co je internet, politickou ikonu, která působí jako pracovitý pohodář se smyslem pro humor. A co je na internetu, musí přeci být pravda i v reálném světě. Mnoho lidí si to alespoň myslí.
A zde vás překvapí, že se z Černobylu stal nový Disneyland východní Evropy.