Tyhle reklamy překvapivě nenutí podvědomě ke konzumu, ale k zamyšlení. Elsa K. 30.8.2014, 20:00 Sdílet 1. Kdybych byl panda, zajímal bych vás víc? 2. 150 litrů vody za jedno pivo 3. Aby při vašem boji za krásu neumírali nevinní... 4. Cenzura zkresluje 5. Nemělo by to být podobně nebezpečné 6. Auto jako zbraň 7. Používejte elektřinu chytře 8. Mějte trpělivost s koktajícími 9. Odrazit se ode dna je postupem času čím dál tím složitější 10. Oceán není odpaďák 11. Pro více informací o rakovině plic pokračujte v kouření 12. Aspoň vy mějte rozum - nekonverzujte s řidičem za jízdy 13. Před AIDS jsme si všichni rovni 14. Zabíjíme odpadem 15. Plasty nikdy nevymřou... 16. Následky si ponesete celý život. Nepijte před jízdou! 17. Naučte se pomoci dřív než bude pozdě (Český červený kříž) Sdílet TÉMATA
Legendární Volkswagen Brouk: Na automobilu pro každého pracoval Porsche a schválil ho sám Hitler Martin Miko
Klement Gottwald skončil jako mumie. V mauzoleu ji nasvěcovali barevnými reflektory, aby vypadala „lidsky“ Kateřina Horáková
Díl I.: Hořkosladký příběh Mala Evanse: Road manažer Beatles vymyslel název „Sgt. Pepper“ a podílel se na nahrávkách legendárních písní Jan Fiedler
Poslední bitva Splašeného koně: Indiánská skupina se pod velením slavného siouxského náčelníka nakonec vzdala Jan Fiedler
Volba prvního prezidenta Spojených států amerických: Na jakém principu fungují prezidentské volby v USA? Jan Fiedler
Díl II.: Stručná historie telegrafu: Svůj telegrafní systém představil Samuel Morse v železárnách v New Jersey Jan Fiedler
Díl I.: Stručná historie telegrafu: Vynálezce telegrafu Samuel Morse byl malířem a sochařem Jan Fiedler
Konec britsko-americké války: Gentský mír byl považován za americké diplomatické vítězství Jan Fiedler
Když Sovětský svaz vpadl na Štědrý večer do Afghánistánu: Válka vytvořila živnou půdu pro vzestup terorismu Jan Fiedler