Corona: Pivo nebo virus? Nebo obojí?!
Nutno říct, že v tomhle příběhu není úplně oběť. Je pravda, že prodeje Corony v Americe trpí, protože si spotřebitelé spojují značku s koronavirem, vyplývá to z průzkumu trhu, který dělala newyorská agentura 5W Puclic Relations. Ta zjistila, že zemi pijáky piva v Americe by osmatřicet procent nekoupilo v tuto chvíli Corona pivo v žádném případě a celých šestnáct procent pivařů má zmatek v tom, jestli tedy pivo Corona má nebo nemá nějakou souvislost s koronavirem. Údajně se zvýšilo vyhledávání hesla "corona beer virus". Díky tomu prodej Corony ve Spojených státech soustavně klesá a v tuto chvíli je nejníž, co byl za poslední dva roky.
Vtipy a memes s Corona-virem jsou staré jako virus sám a podle CEO agentury 5WPR to zákonitě muselo zamávat s trhem. "Kdo by chtěl přijít do baru a objednat si Coronu?" říká jejich CEO k průzkumu.
Blbost na obou stranách
Bylo by velice snadné odepsat celou věc jako "Američani jsou přece idioti", ale je prvda, že mexické pivo celé situaci moc nepomáhá. Místo toho, aby na celou situaci pružně reagovali, rozhodli se, že budou bez ohledu na umírající lidi ve světě pokračovat ve své kampani letních piv a hrdě si připnuli na vrchol svého Twitteru obrázek s nápisem "CORONA - UŽ BRZY NA VAŠEM POBŘEŽÍ!", což... je prostě jejich chyba. Corona dostala na sociálních sítích za kampaň strašnou bídu.
Možná i proto, že za kampaň už utratili čtyřicet milionů dolarů a odmítají se smířit s představou, že by to byly prachy jen tak vyhozené z okna. Vypadá to, že nakonec bude muset zachránit Coronu devátý díl Rychle a zběsile, který tenhle rok míří do kin. Jedna z nejslavnějších productplacementových kampaní totiž dokázala, že Vin Diesel v těchto filmech lemtá mexické pivo už od roku 2001.