fb pixel
Vyhledávání

Nejlepší odpovědí na hejt je láska, tvrdí Sprite v nové kampani

Svět internetu, ve kterém žijeme, je svět velkých příležitostí. Je to ale také prostor, který je díky své anonymitě plný bojů, nenávisti a hejtů. Takový hejt se může týkat čehokoli, čím se kdokoli z nás liší od ostatních – vzhled, životní styl, původ, náboženství, sexuální orientace. Věříme, že stojí za to být sám sebou, žít svůj život po svém, autenticky a nebát se být prostě jiný. Právě díky odlišným lidem je svět tak rozmanitý. Všude je plno hejtu. Nejlepší obrana je láska.

Redaktor
Redaktor 27.6.2019, 13:45

Sprite jako značka se nyní postavil za všechny, kteří již internetový hejt zažili. A ruku na srdce, kdo z nás toho nebyl alespoň tichým svědkem? Celá kampaň je postavena na reálných komentářích u reálných lidí, kteří byli pro kampaň vybráni. Ať už je to manželský pár Dannie a Albert, profesionální tanečník Kuba Dvořák nebo obyčejná dívka Julie Shakirzjanova, ti všichni kvůli své jinakosti zažívali posměch okolí, kerý je dlouhou dobu provázel. Nyní v kampani dodávají sílu všem ostatním, protože jak sami říkají, jejich život je mnohem lepší od chvíle, kdy se přes nepříjemné komentáře přenesli.

Sprite ale přináší ještě jednu důležitou zprávu: nejlepší odpovědí na hejt je láska. Nemá smysl roztáčet kolotoč nenávisti dalšími hejty ani se před nimi skrývat, je lepší vše otočit do pozitivní roviny a vyrovnávat hladinu nenávisti na síti láskou. Právě odtud pochází hlavní claim kampaně I love you hater i s podtitulem Hejtům dávám zelenou. Protože, jak se zpívá v hlavní melodii celé kampaně, All you need is love.

“Značka Sprite věří v autenticitu a rozmanitost. Silné značky mají povinnost stát na správné straně a mluvit o tom,” říká manažerka sociálních médií společnosti Coca-Cola Česká a Slovenská republika Zuzana Kadlečková. Náš tým využil globální formát kampaně, která momentálně slaví úspěch napříč kontinenty. Pro českou lokalizaci jsme vybrali místní tváře, kteří svými příběhy ilustrují různé formy hejtování v českých podmínkách. “Pokud kampaní inspirujeme další lidi, jak se lze vypořádat s hejty s nadhledem, budeme spokojení,” doplňuje Zuzana Kadlečková.

Celou kampaň sledujte na této webové stránce, na oficiálním instagramu nebo na facebookové stánce.

TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články