Všem na očích
Armáda České republiky je posledních několik měsíců žhavým tématem. Ministerstvo obrany se stalo spornou položkou v novém státním rozpočtu. Pomoc vojáků při boji s pandemií koronaviru, který způsobuje nemoc covid-19, je nepopiratelná. Hromada nových lidí teď armádu sleduje na sociálních sítích… a ta s tím nakládá všelijak. Ale i přes často nepovedené pokusy o memování fanoušci stále zahrnují příspěvky od AČR láskou, protože armáda tady není od toho, aby předváděla humor, ale aby pomáhala, že ano.
Jak moc je jejich pomoc důležitá, si uvědomuje i společnost BigBoard, která se prostřednictvím své nadace rozhodla, že vojákům takzvaně píchne. Veřejnost by totiž měla vědět, kolik toho pro nás právě teď armáda dělá.
„Naše firma a tedy i naše nadace podporují armádu dlouhodobě. Už v minulém roce jsme se zapojili do úspěšné náborové kampaně a poskytli armádě 70 venkovních ploch. Současnou kampaň chápeme jako naše poděkování armádě, ale především chceme ukázat, že armáda je jednou z mála složek státu, která profesionálně a na velmi vysoké úrovni zvládá každý úkol, který je jí svěřen,“ řekl předseda představenstva skupiny BigBoard Richard Fuxa.
Dlouhodobá spolupráce
BigBoard věnoval armádě zdarma promo na více než dvou stech reklamních venkovních plochách, ať už jde o klasické billboardy u silnice nebo reklamní plochy v metru. Zas tak překvapivé to ale není, společnost s armádou spolupracovala na celé řadě kampaní, stála u zrodu Asociace pro podporu aktivních záloh a dokonce v minulosti podporovala raněné veterány zahraničních misí.
„Vážíme si toho, že můžeme podporovat naše vojáky. Zároveň bych ale chtěl poznamenat, že to není naše jediná charitativní aktivita. Za dobu existence skupiny BigBoard jsme podpořili nejrůznější charitativní a společensky odpovědné projekty skrze reklamní plnění přesahující částku 250 mil. Kč,“ dodal Fuxa.