fb pixel
Vyhledávání

Velmi vtipná reklama: co má společného selfie a ego? Délku tyče!

Krásný důkaz, že v reklamě nemusíte vůbec vychvalovat své výrobky ani je ukazovat v tom nejlepším světle, které se ale většinou totálně míjí s realitou.

Radek Kovanda
Radek Kovanda 24.5.2015, 17:10

Fastfoodový řetězec Pizza Hut (asi něco jako Chýše s pizzou), který se z naší země už před mnoha lety potichu vytratil a jehož návrat je prý v (ne)dohlednu, uvedl před pár dny "varovnou komedii" s názvem Selfie Responsibly.

Diváky v ní nabádá, aby se zamysleli a zkusili se pro dobro své a hlavně těch druhých řídit samotným názvem a dělat selfíčka zodpovědně (tedy ve smyslu ohleduplně). Vynález selfie tyče se totiž ukazuje jako velmi nebezpečný.

Na délku paže vyfotíte pomocí foťáku, telefonu či tabletu skutečně jen sami sebe - váš obličej se tak tak vejde do rámečku. Ale díky tyči najednou lidé zjišťují, přesněji řečeno propadají iluzi, že existuje i jakýsi svět kolem nich. A tedy že čím delší tyč budou mít, tím širší okolí se jim do selfíčka vejde.

Nebudou už tedy pouhý sólový středobod fotky, ale stanou se středobodem větších celků. A kdyby snad měli tyč dost dlouhou, stali by se doslova "ústředním tématem" celého světa.

Jak to přeneseně, ale výstižně popisuje poslíček pizzy (což je jediný moment spojující tento ultrakrátký film s jeho inzerentním objednavatelem): Větší party znamenají větší selfíčka, což vede k delším tyčím, což vede k větším selfíčkám, což vede větším party - což vede k větším pizzám.

Anketa

Používáte tyč na selfie?

Anketa se načítá...

Mimochodem věděli jste, že selfie stick byla vynalezena už před více jak třiceti lety?

Podobné články

Doporučujeme

Další články