Po mezinárodním úspěchu s módní značkou Dominátor, ve které zahučel za spoustu mega, si tento nezmar podnikatelského světa řekl, že takhle by to šlo. Takhle nějak se dá rozmrdat ty nasyslené miliony z dob slávy v NHL nejlépe. Podnikáním.
I neváhal a vrhnul se do toho opět po hlavě. Světlo světa spatřil Smarty drink, který nejde skoro nikde koupit. V tom tkví tajemství úspěchu Dominika Haška. Přijít s produktem, který se nedá sehnat (tedy samozřejmě, že dá, ale není to tak, že zajdete do Tesca a tam si ho koupíte), to je hodně odvážný tah.
Na odvážné tahy má Dominik Hašek čich. Jeho Smarty myslivecká a rybářská pro všechny, kteří mají rádi přírodu, prodávaná v plastových lahvích je pokud ne trefa do černého, tak minimálně trefa mezi oči.
Ještě připomeneme, že se Hašek pochlubil, jak každý měsíc doplácí na Smartyho dvě stě tisíc a jeho velkým podnikatelským snem je doplácet na Smartyho jenom sto tisíc a tím bychom povídání o podnikatelském sebevrahovi uzavřeli a vrhli se na samotný produkt. Konkrétně na hashtagy.
Marketingový génius Dominik Hašek přišel s neotřelými hashtagy #onbavi a #onpomaha. To je samozřejmě hezké, ale určitě si umíme představit ještě trefnější hashtagy:
1. #onprodelava
2. #ondoplaci
3. #onjeprosmich
4. #onsitobrzyhodi
5. #onnejdenikdekoupit
6. #onzesilel
7. #onuznemacoztratit
8. #onpujdezebrotou
9. #onumijenomhrathokej
10. #onvzbuzujelitost
11. #ontomyslidobre
12. #onskoncispatne
A tady se můžete podívat na 6 nejtragičtějších českých podnikatelů.