I oškliví psi bodují
Když jste ošklivý kříženec jezevčíka s čivavou a navíc disponujete obrovským předkusem, nezbývá vám nic jiného než se stát slavným. To se jednoznačně povedlo už v roce 2015 americkému psovi Tunovi (Tuňákovi), který si zahrál hlavní roli v reklamě na Kofolu. Mysleli jste si, že byl pes vytvořen digitálně? Tak to jste na omylu, protože skutečně existuje. Jeho hlášky a šišlavé průpovídky sice vytvořili filmoví trikaři, ale jinak je tento pes naprosto reálný.
Postupem času se z něj navíc stala globální hvězda. Žije v San Franciscu a rád společně se svou paničkou Courtney Dasher cestuje. Ta navíc jeho ošklivost využívá ke svému vlastnímu obohacení tím, že psa půjčuje k filmovým a reklamním účelům nebo vyrábí merch s jeho fotkami. Na e-shopu si můžete koupit například hrnky, trička nebo kryty na iPhony. Část výdělku přitom putuje na různé zvířecí charity. Tunova panička k němu přitom přišla naprostou náhodou, když si ho v roce 2011 dočasně půjčila od losangelského farmáře, který ho našel u silnice.
Courner Dasher si všimla, že pes se líbí mnoha lidem, proto se rozhodla, že mu založí sociální sítě. Vtipné fotografie v oblečcích a memy se staly v podstatě okamžitě virálem. Zatímco my známe psa pouze z reklamy na Kofolu, tak v USA s ním vyšla například i obrázková knížka s názvem Tuna Melts My Heart: The Underdog With The Overbite Book, což v překladu znamená něco jako psí podvraťák s předkusem.
Pokud vás zajímá, jak se má tento legendární pes teď, doporučujeme projet následující galerii, která je plná vtipných fotografií.
Už vidíte skvělý podnikatelský nápad v pořízení si ošklivého psa? Ano, my také.