Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Letuška, která přežila pád z deseti kilometrů: Vesně Vulovičové gratuloval i Paul McCartney Martin Miko
Jágr, Nedvěd, Procházka na jednom podium. Největší Noc s legendou všech dob. Už v prosinci. redakce G.cz
Hvězda, která neuměla zpívat: Florence Foster Jenkins vyprodala Carnegie Hall bez špetky talentu Martin Miko
Jágr, Nedvěd a Procházka na jednom pódiu. Největší Noc s legendou všech dob proběhne už v prosinci redakce G.cz
Nejošklivější žena na světě: Mary Ann Bevan dokázala uživit rodinu svým odpudivým vzhledem Martin Miko