Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Kdo nastoupí ve finále letošní Speedway of Nations? Rozhodnou úterní a středeční semifinále Komerční sdělení
4. srpna se opakovaně psala olympijská historie. Největší milníky odhalí nový dokument od Warner Bros. Discovery redakce G.cz
Přední česká e-mailingová služba Ecomail vstupuje na polský trh. Láká na plně lokalizované a funkční řešení redakce G.cz
Poslední nahrávka Johna Lennona: Inspirací byla hitovka Paula McCartneyho, skladbu Lennon nahrál tři měsíce před smrtí Jan Fiedler
Poslední koncert Beatles: Ringo chtěl na střechu, Harrison nadával, McCartney očekával příchod policie a Lennon naposledy poděkoval jménem skupiny Jan Fiedler