Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Ovládněte e-mail marketing za jediný den: Přijďte na praktické školení se špičkovými odborníky redakce G.cz
Znojemské vinobraní slaví 40 let: Přijďte zažít historii, víno a kulturu ve velkolepém stylu redakce G.cz
Atentát, který rozpoutal světovou válku: Gavrilo Princip se za svůj čin dočkal těžkého žaláře Martin Miko
Příběh Hermine Braunsteiner: Zlé dozorkyni z koncentračního tábora říkali Kobyla z Majdanku Martin Miko
Statečná baletka Franceska Mann: V plynové komoře se poprala s nacisty, jednoho dokonce zabila Martin Miko
Tesco v Klášterci nad Ohří znovu otevřeno: Nový vzhled, moderní technologie a speciální nabídky redakce G.cz