Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Smrt Bugsyho Siegela: Šéf amerického organizovaného zločinu kšeftoval i s Mussolinim, zabit byl v domě své milenky Jan Fiedler
Horká linka Moskva-Washington: Takzvaný „Rudý telefon“ měl zabránit potenciální jaderné válce mezi Spojenými státy a Sovětským svazem Jan Fiedler
Zatčení Whiteyho Bulgera: Za informace vedoucí k dopadení bostonského mafiána byla vypsána odměna 2 miliony dolarů Jan Fiedler
Boxerské povstání: Čína se nechtěla spokojit s cizími mocnostmi na svém území, konflikt eskalovala útokem na zahraniční velvyslance Jan Fiedler