Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Asketický život Tolstého: Ruský spisovatel chtěl rozdat svůj majetek a díla věnovat veřejnosti, autorských práv se však ujala jeho manželka Sofie Jan Fiedler
Bizarní příběh Clinta Messiny: Zloděj kamionu s koblihami byl zatčen, když naboural do policejního hlídkového vozu Jan Fiedler
Incident USS Liberty: Izrael zaútočil na americkou loď v mezinárodních vodách. Šlo o omyl nebo úmysl? Jan Fiedler
Beatles mohli po svém angažmá v Hamburku skončit: Paul McCartney začal pracovat v továrně na navíjení cívek Jan Fiedler