Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Mýtický červ olgoj chorchoj: Údajně útočil v poušti Gobi, na lidi plival smrtící kyselinu Martin Miko
Vyhlášení nezávislosti Ukrajinské lidové republiky: O rok později byl nově vzniklý stát obsazen Rudou armádou Jan Fiedler
Etente cordiale: Srdečná dohoda mezi Velkou Británií a Francií vyřešila dlouholeté koloniální spory v severní Africe Jan Fiedler
William Shakespeare v řetězech: Díla anglického básníka se během čínské kulturní revoluce nesměla vydávat, zákaz byl zrušen až v roce 1977 Jan Fiedler
Konec Heinricha Himmlera: Nacistický šéf SS se považoval za převtěleného středověkého krále, na konci války spáchal sebevraždu Jan Fiedler