Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Tesco navyšuje základní mzdy nad úroveň očekávané inflace a investuje do zlepšení benefitů redakce G.cz
Tajemství Čertova a Černého jezera: Místa plná pověstí, které StB ho využila k propagandě Martin Miko
Warner Bros. Discovery na svých platformách a stanicích odvysílá všech 886 zápasů z 16 kurtů letošního Roland-Garros. redakce G.cz
Sykesova-Picotova dohoda: Tajný pakt rozdělil po první světové válce většinu arabských zemí do britské a francouzské sféry vlivu Jan Fiedler
Objev ozonové díry byl oznámen v časopise Nature: Na úbytek ozonu nad Antarktidou reagovalo mezinárodní společenství nezvykle rychle Jan Fiedler