Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Únos a vražda italského expremiéra Alda Mora: Teroristé z Rudých brigád podrobili významného politika „lidovému soudu“ Jan Fiedler
Guinessova kniha rekordů plná zákazů: Rekordy v přejídání a pití alkoholu jsou tabu dlouhé roky Martin Miko
Nezdařená krádež korunovačních klenotů z londýnského Toweru? Colonel Blood byl dopaden a za svou drzost obdarován Jan Fiedler
Uprchlíci budou mít na olympiádě v Paříži vlastní fanouškovský kotel. K jeho vytvoření vyzvala Warner Bros. Discovery redakce G.cz