Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Největší skandál v historii běhu? Rosie Ruiz zvítězila v Bostonském maratonu, když naskočila do závodu 2 kilometry před cílem, v předchozím závodě cestovala část trasy metrem Jan Fiedler
Jak se zrodila první detektivka: Povídka „Vraždy v ulici Morgue“ spisovatele Edgara Allana Poea zavařila čtenářům mozkové závity Jan Fiedler
Výbuch na Deepwater Horizon: Během katastrofy se do moře v Mexickém zálivu vylilo 780 milionů litrů surové ropy Jan Fiedler
Výcvik vojenských pilotů v Pardubicích probíhá už dvacet let. Neodmyslitelnou roli v něm hraje virtuální realita z Brna Martin Miko