Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Založení RAF: Královské letectvo bylo zformováno na konci první světové války, v bitvě o Británii sehrálo klíčovou roli Jan Fiedler
25 let od uvedení Matrixu do kin: Kultovní franšíza vydělala společnosti Warner Bros přes miliardu dolarů Jan Fiedler
Vražda vycházející popové hvězdy Seleny Quintanilla-Pérez: „Královna Tejana“ byla zastřelena předsedkyní svého fanklubu Jan Fiedler