Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Když šachový šampion Garry Kasparov porazil počítač Deep Blue od IBM: Stroj dokázal vyhodnotit 100 milionů šachových pozic za sekundu Jan Fiedler
Šílený řezník z Kingsbury Run si liboval v kvadraturách: Pocházel sériový vrah ze Slovenska? Jan Fiedler
"Botičkový atentátník" Richard Reid: Jak se člen Al-Káidy pokusil odpálit bombu během letu z Paříže do Miami, ale byl spoután pásy Jan Fiedler
Příběh Chess Records: Hudební vydavatelství, které udělalo z Afroameričanů hudební hvězdy Martin Miko