Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
WBD nabídne exkluzivní obsah milionům diváků v Evropě a USA prostřednictvím lineárních stanic Eurosportu a streamovacích platforem Max a discovery+ Komerční sdělení
Pes proti kulometu: Armádní sbor K9 pro výcvik psovodů a válečných psů zřídily Spojené státy během druhé světové války Jan Fiedler