Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Koruna vůči euru za covidu a války reálně posílila o 20 %, podle stoupenců přijetí eura je však prý slabá Martin Miko
Pracovní soboty v Československu: Na šestidenní pracovní týden vzpomínají pamětníci neradi Martin Miko
Vyhlášení prvních Oscarů bylo neokázalé a bez facek: Jména oceněných zveřejnil časopis Variety až na sedmé straně Jan Fiedler
EU by měla najet na válečnou ekonomiku. Kdo chce mír, musí se připravovat na válku – ne aby útočil, ale aby odstrašil redakce G.cz
Ztracená baskytara Paula McCartneyho nalezena! Legendární nástroj ležel přes 50 let na půdě domu v Anglii Jan Fiedler
Stalinova „válka slov“: Sovětský diktátor označil OSN za „zbraň agresivní války“ a nevylučoval ani možnost nového světového konfliktu Jan Fiedler
Pohonné hmoty rychle zdražují. Důvodem je hlavně slábnoucí koruna, zčásti pak také napětí v Rudém moři Martin Miko
Červený trpaslík slaví jubileum: Od premiéry vesmírné odyssey plné humoru uplynulo 36 let Jan Fiedler