Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Cena reklamy při Super Bowlu letos reálně spadla na úroveň doby covidu, nominálně je ovšem opět rekordně drahá Martin Miko
Adults only hotely jsou na vzestupu. Víte do jakých zemí zamířit za těmi nejlepšími? Komerční sdělení
Pod vlivem rastafariánství: Jamajská víra vám zakáže maso i alkohol, „zelený list“ však nikoliv Martin Miko
Historie bankovnictví: První bankéři pocházeli z Lombardie, lidé je nenáviděli kvůli majetkům Martin Miko
Plná nákupní centra klamala, propad útrat Čechů byl loni rekordní, čtyřnásobný oproti covidu či globální finanční krizi Martin Miko