Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Komplikovaná oprava egyptských pyramid: Moderní cement ničil stavební kameny, restaurátoři nakonec použili původní postup starých Egypťanů Jan Fiedler
Inflace klesá více, než se čekalo. Padají ceny vajec nebo mléka, takže i proto bude letošní inflace ani ne třetinová v porovnání s loňskou Martin Miko
Australian Open 2024 je za rohem. Experty Eurosportu letos doplní domácí hvězda Nick Kyrgios redakce G.cz
Hráli jsme patnáct set koncertů v cizině, Špicberky byly jak splněný sen, říká Míra Wanek v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Historie zdviženého prostředníku: Urážlivé gesto je tu s námi od dob starého Řecka a Říma Martin Miko
Poprvé s nulou: Státní dluh USA dosáhl hodnoty 0 dolarů poprvé v roce 1835, což odstartovalo jednu z nejhorších finančních krizí Jan Fiedler