Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Coloradský incident s balónem: Hoax o létajícím balónu připomínajícím UFO byl zinscenován rodinou, která toužila po mediální pozornosti Jan Fiedler
Chico Mendes zasvětil život ochraně amazonského pralesa. Byl zavražděn rančerem, kterému zmařil snahy o odlesnění půdy Jan Fiedler
Nejsledovanější proces 80. let? Sunny von Bülow měla zdědit obrovský majetek, více než 25 let však strávila v kómatu Jan Fiedler
Šílenství jménem „Gangnam Style“: Píseň korejského tvůrce Psy se stala prvním videem na YouTube s miliardou zhlédnutí Jan Fiedler