Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Majstrštyk Henryho Forda: Revoluční montážní linka zkrátila výrobu automobilu z 12 hodin na jednu hodinu a 33 minut Jan Fiedler
Přibližně 150 tisíc nemovitostí v novém roce může připadnout státu. S nemovitostmi s neznámým nebo nedostatečně identifikovaným vlastníkem tak nově bude možné disponovat Martin Miko
Aféra Sacco-Vanzetti: Poprava dvou italských anarchistů vzbudila kontroverzi, ke spáchanému zločinu se přiznal někdo jiný Jan Fiedler
Americký skokan do vody Greg Louganis narazil hlavou do odrazové konstrukce a utrpěl otřes mozku. Druhý den získal olympijské zlato Jan Fiedler
Tři světla, která změnila svět: Garrett Morgan prodal svůj patent na třípolohový semafor za 40 tisíc dolarů Jan Fiedler
Fosilie Lucy byla pojmenována podle písně Beatles: Její kosterní pozůstatky byly nalezeny v severovýchodní Etiopii Jan Fiedler