Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Arnold Rothstein, štěstí a hra s čísly: S impozantním jměním v hodnotě 50 milionů dolarů patřil k nejmocnějším mafiánům newyorského podsvětí Jan Fiedler
Masakr v Greensboro: Členové Ku Klux Klanu a neonacisté zastřelili pět komunistických demonstrantů. Byla do incidentu zapojena tamější policie a federální vláda? Jan Fiedler
Beatles znovu přepsali historii: Legendární kapela vydala 53 let po rozpadu novou píseň, podíleli se na ní všichni čtyři členové Jan Fiedler
Češi začínají ochutnávat Green Deal a už „prskají“. Zdražení regulované ceny elektřiny je prvním z důsledků zelené agendy EU Martin Miko
Stopování se psem doporučuju, ale ve Střední Asii jsem se za to proklínal, říká cestovatel Slávek Král Martin Miko