Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Aberfanská katastrofa: Sesuv uhelného odpadu z dolů srovnal se zemí velšskou hornickou vesnici i s jejími obyvateli Jan Fiedler
Tragický příběh Lynyrd Skynyrd: Tři členové jižanské rockové skupiny zemřeli při leteckém neštěstí v Mississippi Jan Fiedler
Beatles a Rolling Stones na jedné desce? Paul McCartney nahrál Stounům basu na píseň z nového alba Hackney Diamonds Jan Fiedler
Komunisté v Hollywoodu: Rudý strach se v Americe nevyhnul ani filmovému průmyslu, na černé listině byly stovky herců a tvůrců Jan Fiedler
Příběh bratří Mašínů mě fascinuje od třinácti. Vyrůstal jsem v rodině, pro níž to byli hrdinové, říká herec Adam Ernest v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Tesco spouští přihlašování do 14. kola grantového programu, opět podpoří 70 dobročinných projektů po celé ČR redakce G.cz