Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Pohonné hmoty v Česku po dlouhé době zlevňují. Prudký pád cen ropy stahuje dolů i ruský rubl, který včera opět oslabil a prodával se za „potupný“ méně než jeden americký cent Martin Miko
„Rusové chtějí americký sen“: Článek v New York Times hledal podobnosti mezi průměrným americkým a ruským občanem Jan Fiedler
Vojín Henry Tandey netušil, nad kým se smiloval: Ze zraněného německého vojáka se stal vůdce nacistické říše Jan Fiedler
Mojžíš z Wishe: Vůdce sekty Roch Thériault zmasakroval jednu ze svých stoupenkyň během „chirurgické operace“ Jan Fiedler