Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
První vyrobený tank v historii: Britský Little Willie byl pomalý, neohrabaný a zasekával se v zákopech Jan Fiedler
Společnost British American Tobacco uvádí jako první na trh novou řadu zahřívaných nikotinových náplní veo™ bez obsahu tabáku redakce G.cz
Sexuální výchova filmem pro dospělé. Počet závislých na citlivém obsahu mezi nejmladšími generacemi narůstá, varuje Národní linka pro odvykání redakce G.cz