Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hvězda, která neuměla zpívat: Florence Foster Jenkins vyprodala Carnegie Hall bez špetky talentu Martin Miko
Jágr, Nedvěd a Procházka na jednom pódiu. Největší Noc s legendou všech dob proběhne už v prosinci redakce G.cz
Nejošklivější žena na světě: Mary Ann Bevan dokázala uživit rodinu svým odpudivým vzhledem Martin Miko
Příběh Vlčí dívky: Alice Doherty měla celé tělo pokryté vlasy, vlastní rodiče na ní vydělali jmění Martin Miko
Původní siamská dvojčata: Chang a Eng se dožili požehnaného věku, oba měli ženu a kopu dětí Martin Miko
Trestné činy, přestupky i neetické jednání: Whistlebloweři využívají zákon v maximální míře, hodnotí Michal Nulíček z Rowan Legal Martin Miko