Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Animovaný film Sobík Niko přináší dětem poselství o odvaze měnit svět podle svých ideálů redakce G.cz
Warner Bros. Discovery zůstává domovem cyklistiky. Prodloužení dohody o vysílacích právech zahrnuje všechny Grand Tours i klasiky redakce G.cz
Meet&Deal přináší ještě velkolepější nejvýživnější networking do Kaiserštejnského paláce redakce G.cz