Věrnostní program Clubcard je nejznámějším věrnostním programem v České republice, aktuálně ho využívají téměř 2 miliony aktivních zákazníků. S věrnostní kartou zákazníci průměrně ušetří až 30 % na každém nákupu. Pro uživatele mobilní aplikace Clubcard toho Tesco nabízí opravdu hodně. Pravidelné kupony na slevy na oblíbené produkty, možnost přeměnit si nasbírané body v průběhu několika kliknutí na peněžní poukázky, digitální leták a mnoho zajímavých soutěží a akcí.
„Naším zákazníkům pomáháme šetřit každý den, protože nám záleží na tom, aby platili méně, “ říká Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka společnosti Tesco ČR.
Nový slogan lépe vystihuje i smysl podnikání celé skupiny: „Každý den přinášet zákazníkům, komunitám a planetě něco navíc“. Využití nového sloganu plánuje Tesco pouze u komunikace kampaní, kdy bude součástí loga. U standardní korporátní komunikace bude společnost nadále využívat klasické logo bez sloganu.
Kampaň je už od začátku února nasazena v televizi, rádiu, online a také v mobilní Clubcard aplikaci.