Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Děti z mateřské školy Vejvanovského obhájily loňské prvenství v soutěži Pražských služeb ve sběru papíru Martin Miko
Andrej Vlasov: Sovětský generál, který sloužil Stalinovi i Himmlerovi, nakonec ho čekala smrt Martin Miko
BMW z Mission Impossible nebo Mini Cooper Mr. Beana? Osm vozidel ze světových filmů, kterými se můžete klidně zítra projet Komerční sdělení
Válečný zločinec Alois Brunner: Na smrt poslal stovky tisíc Židů, po válce se ukryl v Sýrii Martin Miko