Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
České ultralighty zaujaly na veletrhu ve Friedrichshafenu. Jejich výrobci teď pokukují hlavně po asijských trzích, říká Protiva z LOM PRAHA Martin Miko
Mladí budou ladit jazz pošestnácté. Na Karláku vystoupí Prago Union i hudebníci a DJs z Belgie nebo Německa Martin Miko
Společnosti Red Sea Global a Warner Bros. Discovery uvedou dokumentární film Pod povrchem: Bitva o korálové útesy redakce G.cz
Největší skandál v historii běhu? Rosie Ruiz zvítězila v Bostonském maratonu, když naskočila do závodu 2 kilometry před cílem, v předchozím závodě cestovala část trasy metrem Jan Fiedler