Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Potopení bitevní lodi Jamato: Chlouba japonského námořnictva byla největší a nejlépe vyzbrojenou bitevní lodí své doby Jan Fiedler
Hudbou proti nepokojům aneb Když James Brown uklidnil Boston po atentátu na Martina Luthera Kinga Jr. Jan Fiedler
Churchillův odchod do důchodu: Vzdal se premiérského postu, v parlamentu však zůstal až do roku před svou smrtí Jan Fiedler
Expanze do Polska a obrat, který poprvé přesáhl sto milionů korun. Ecomail v loňském roce vyrostl o 38 % redakce G.cz