Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Historie důchodů v Československu: Do penze se chodilo na sklonku života, nejlépe se měli úředníci Martin Miko
Tajuplní Amišové aneb jak žije komunita, která odmítá moderní technologie i v 21. století Martin Miko
„Stal se zrádcem českého národního umění!“ aneb Kdo byl největším kritikem Bedřicha Smetany? Jan Fiedler
Vlaková pohroma v Balvanu byla nejsmrtelnějším železničním neštěstím v historii Itálie: Ve vlaku se udusilo přes 500 cestujících Jan Fiedler
Veněra 3: Sovětská sonda, která nabourala do Venuše a stala se tak první sondou, která se dotkla povrchu jiné planety Jan Fiedler
Cestovní kancelář Blue Style přepisuje trh českých cestovních kanceláří: stanovila nové rekordy v počtu cestujících, tržbách i ziskovosti a představila nový „domov“ redakce G.cz