Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Cestovní kancelář Blue Style přepisuje trh českých cestovních kanceláří: stanovila nové rekordy v počtu cestujících, tržbách i ziskovosti a představila nový „domov“ redakce G.cz
Superdálnice z Londýna do New Yorku: Dvacet tisíc kilometrů dlouhá silnice by stála biliony dolarů Martin Miko
Podpora pro děti, seniory a zdravotně znevýhodněné. Zákazníci rozhodli, jak Tesco rozdělí přes 3 miliony korun redakce G.cz
Péče o vojáky v Armádě ČR: Vzdělávání, zahraniční kurzy i důraz na work-life balance Komerční sdělení
Cena bitcoinu nyní po letech překonala úroveň 60 tisíc dolarů, roste k historickému rekordu ve výši necelých 69 tisíc dolarů Martin Miko
Doba Luneticu se nevrátí, Káťu Marii Tichou jsem dostával na špičku dvanáct let, říká lovec talentů v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Efekt přihlížejícího: Vraždu Kitty Genovese zaznamenalo 38 lidí, ale skoro nikdo nepomohl Martin Miko