Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Expanze do Polska a obrat, který poprvé přesáhl sto milionů korun. Ecomail v loňském roce vyrostl o 38 % redakce G.cz
Založení RAF: Královské letectvo bylo zformováno na konci první světové války, v bitvě o Británii sehrálo klíčovou roli Jan Fiedler
25 let od uvedení Matrixu do kin: Kultovní franšíza vydělala společnosti Warner Bros přes miliardu dolarů Jan Fiedler