Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Inflace i zadlužení výrazně klesají, Fialova pětikoalice si jde pro triumf ve sněmovních volbách 2025 Martin Miko
Proč je reklama při Super Bowlu tak drahá a stále dražší? A proč vůbec fotbal, nejen americký, přitahuje tolik peněz? redakce G.cz
Chlapec v bublině: Kvůli nulové imunitě se stal vězněm od narození, zemřel ve dvanácti letech Martin Miko
Evropským automobilkám hrozí „krvavá lázeň“ v záplavě levného čínského dovozu, varuje šéf Stellantisu redakce G.cz
Velká ovčí záhada: Co přesně v roce 1888 vyděsilo tisíce zvířat k smrti, dodnes nikdo neví Martin Miko