Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
V roce 2000 ekonomové slibovali až 200procentní růst obchodu díky euru, dnes už se shodují, že dopad eura je nulový redakce G.cz
Temná stránka průmyslové revoluce: Děti tvořily dvě třetiny zaměstnanců v textilních továrnách Martin Miko
„Suchej únor“ letos připraví prodejce alkoholu o více než miliardu korun, stát přijde o odpovídající daňový příjem Martin Miko
Obvinění Algera Hisse ze špionáže pro SSSR odstartovalo hon na komunisty v nejvyšších patrech americké vlády Jan Fiedler
Bahenní pochod občanské války: Vojsko Unie během klíčové ofenzivy uvízlo v bahně, pokleslou morálku nezvedlo ani rozdávání alkoholu Jan Fiedler
Smutný osud Rosemary Kennedy: Otec ji poslal na lobotomii, a pak ji nechal dožít v ústavu Martin Miko
Edgar Allan Poe: Alkoholik, karbaník a geniální spisovatel, který stál u zrodu detektivního a hororového žánru Jan Fiedler