Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Hory, nebo moře? S obytkou můžete kamkoliv! Využijte jarních prázdnin a vyjeďte za dobrodružstvím redakce G.cz
Vzpomínáte na Tele Tele? Dnes již legendární parodický pořad jedni milovali a druzí nenáviděli Martin Miko
Česko má s přehledem nejvyšší inflaci v EU. Své vedení v nelichotivém žebříčku Eurostatu v prosinci 2023 ještě upevnilo Martin Miko
Alarmující stav duševního zdraví české mládeže: sebevražda druhým nejčastějším důvodem úmrtí. redakce G.cz
Důchodci loni zchudli reálně nejvýrazněji za posledních více než deset let. Zvrátit to ještě může Ústavní soud Martin Miko