Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Ztroskotání lodi SS Edmund Fitzgerald: Na Hořejším jezeře zasáhla obrovskou nákladní loď silná bouře a jedenáctimetrové vlny Jan Fiedler
Působím jako nádražák, který vyšel z kanceláře a rozjíždí show. Nevadí mi to, říká Ventolin v (NE)BLÁZNI Martin Miko
V podzimní Sbírce potravin Tesco nabídne slevu 5 % na celý nákup jako poděkování za štědrost Redaktor
Během Noci s legendou se na pódium vedle van Damma postaví i Jaromír Jágr. Už před lety se potkali v jednom filmu Martin Miko
Xiaomi nabízí obří slevy! Pořiďte si mobil, hodinky nebo třeba vysavač za zlomek ceny Komerční sdělení
38 trestů smrti: Východní Dakotové byli v rezervacích sužováni. I přes zásah Abrahama Lincolna skončilo několik desítek indiánů na oprátce Jan Fiedler
Arnold Rothstein, štěstí a hra s čísly: S impozantním jměním v hodnotě 50 milionů dolarů patřil k nejmocnějším mafiánům newyorského podsvětí Jan Fiedler