Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Streamovací služby z duše nenávidím, zničily hudební trh, říká Petr Ostrouchov v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Sověti na Měsíci: Sonda Luna 2 byla prvním člověkem vyrobeným objektem, který dosáhl povrchu jiného nebeského tělesa Jan Fiedler
Receptem na růst českých mezd není dovoz levných pracovníků, ale robotizace a modernizace výroby Martin Miko
Masakr ve věznici Attica: Vězeňskou vzpouru potlačila policie brutálním zásahem, během kterého nevybíravě zastřelila vězně i rukojmí Jan Fiedler
Potopení parníku Laconia: Během nechvalně proslulého incidentu druhé světové války zemřelo přes 1500 lidí Jan Fiedler
Ponorka Turtle a její úděl: Historicky první ponorkový útok skončil nezdarem, koncept podvodních plavidel se však ujal Jan Fiedler
Martina Navrátilová se do komunistického Československa vrátit nechtěla: Zelenou kartu v USA získala během jednoho měsíce Jan Fiedler