Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Do Sbírky potravin se zapojí více než 180 obchodů Tesco po celé ČR a také Tesco Online nákupy redakce G.cz
Akce, která pomohla Olympicu: Československý beatový festival zpopularizoval rockovou hudbu Martin Miko
Příběh Davida Koreshe: Šílený vůdce sekty, který proti sobě poštval i FBI a národní gardu Martin Miko
Nickelodeon AKA ráj sexuálních predátorů. Dokumentární série odhaluje krutou pravdu o populární stanici, která formovala podobu televize pro děti redakce G.cz
Alkohol, prášky na uklidnění, ale třeba i kokain. Proč ženy k některým závislostem tíhnou více nežli muži? redakce G.cz