Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Kouzlo italské kulinářské tradice přímo v centru Prahy. Showroom SMEG ve Vodičkově ulici nabízí kvalitu, styl a autentickou gastronomii redakce G.cz
Značka gloTM opět naváže DIALOG s populárním Signal Festivalem. V rámci programu zavítá i do Lobkowiczkého paláce redakce G.cz
Moravští a čeští vinaři letos přivezli z Vídně 327 medailí, nejlepším národním producentem je Vinařství Piálek & Jäger redakce G.cz
Jaroslav Nachtmann: Nebezpečný konfident ve službách gestapa, který se prolhal ke svobodě Martin Miko